neděle 23. července 2017

Pouť - den 8

18.6. Úryvky z deníku

... Můj čas poutě je limitovaný - na 32 etap podle Průvodce mám jen 29 dní. Nějakou etapu budu muset přejet autobusem. Přemýšlím, jestli to nemám udělat dnes - a přejet do Burgosu a pak už jít den za dnem. Nechce se mi ale čekat na autobus, a tak se tak nějak spontánně vydám zase na cestu - a jdu...
... Potkávám rodinu z Colorada - táta, máma a jejich nejmladší dcera Bridget. Asi 3 km jdeme spolu a povídáme si, pak jdu sama až do Nájery - ale nelíbí se mi tu. Města mě ruší - vedro k zalknutí, prach, hluk, moc lidí - dávám si tu oběd a prchám pryč z města. Cesta prudce stoupá.
... Ujdu dnes jen 22 km a končím v malinkém městečku Azorfa. Je tu albergue, který má na dvorku malý bazének - všichni tu postupně zasedneme s nohama ve vodě, klábosíme, jíme. Přichází i coloradská rodina a mladý Němec, se kterým jsem prchala z Viany - on v Logroňu místo sehnal - poslední - protože byl se svýma dlouhýma nohama přede mnou:)
... K večeři zeleninový salát - obrovská mísa - a tak se dělím s ostatními.





Jdu krajem vína

Mý nejoblíbenější ovoce - ještě v moc mladým stavu - od týhle chvíle mám chuť na hroznové víno, ale nikde ho nemají, ani ve velkých městech - ve Španělsku se zřejmě prodává, jen když je jeho zralý čas...


Způsob malého podnikání - něco málo k občerstvení, cena dobrovolná
Do Santiaga ještě...
Vstupy do velkých měst...
a horko, horko, horko
Nájera
Za městem





Dnes minikóje pro dva - obývám ji s Italkou Marinou




Žádné komentáře: