čtvrtek 27. července 2017

Pouť - den 15

25.6. Úryvky z deníku

... Před šestou na cestě, dobíhá a pak předbíhá mě Mel, pak dobíhám já jí a jdeme až do Sahagúnu spolu. Město je úplně jiné než ta předešlá - místo kamene červené cihly, styl víc maurský. Jsem v půlce cesty do Santiaga - nedovedu si představit, že ujdu ještě jednou tolik.
... Po 33 km přicházím do městečka, kde jsem chtěla spát, ale - jeden albergue je plný, druhý na týden zavřený, hostel taky plný. Nezbývá, než pokračovat dalších 7 km - cesta je pořád stejná - vedle silnice a podél vysázených platanů.
... Přicházím vyčerpaná, 40 km je moc, půl hodiny po mně přichází i Melanie, ze stejného důvodu jako já. Jdeme spolu na večeři.








hobitídomečky

jedno veselé náměstíčko

Sahagún






Tady mají poutníka skoro v každé zahradě - místo trpaslíka





El Burgo de Ranero

Žádné komentáře: