pátek 1. prosince 2017

Protože - dokud žije kultura

nezhyne národ, jak je uvedeno na fasádě Muzea Kampa:), tak i když mám z událostí politických blbou náladu, snažím se nasytit kulturou. Pomáhá to...
U nas v KV ho na kolonádě nechtěli nechat - teď je tady - kde se usadí příště? Připadá mi takový ztracený...
Výstava Jaroslava Róny, průřez dvaceti lety malování, sochání, kreslení - v domě, kde byl pravděpodobně počat, možná i narozen Karel IV. - císař, který myslel víc na budoucnost než jen na svoje zájmy - a díky tomu nám toho po něm tolik zůstalo... co zůstane po tom současném, vím docela jistě - pachuť 







Jeho odvaha jít do předem odsuzovaných a zatracovaných projektů mi je blízká, obdivuju lidi, co věří tomu, co dělají a dokážou si stát za svým...


A pak ještě na skok do divadla - Stavovského - na Boženu Němcovou:)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Róna ma asi tak pred 20 rokmi zasiahol a drží po dnes...

Pondělí řekl(a)...

Sedícího čerta tuším zakoupila Oblastní galerie v Liberci. Sedává před ní, myslím, že teď je do Prahy na výstavu zapůjčený. Já teda aspoň doufám, že se pak zase do Liberce vrátí... :-)

Jana Burianová řekl(a)...

Tak to jsem ráda a upřímně závidím, ve Varech ho radní odmítli - a lidi vlastně taky:(((