pátek 15. prosince 2017

Moje první giveaway....

přibližně 7 let si píšu blog - a sem tam ho někdo i čte - tak 5 - 50 lidí denně - a mě by moc zajímalo kdo a proč - a tak mám pro své věrné, ale třeba i náhodné návštěvníky vánoční dárek - jeden z těchto jednoduchých, láskyplných svícnů - když mi do komentáře napíšete, jak jste můj blog objevili a co vás na něm baví - a nezapomeňte přidat svoji mailovou adresu - to vše do půlnoci v úterý 20.12.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý večer,

na Váš blog jsem narazila v odkazu na jiném blogu, ale je to už delší dobu a moje hlava je děravá, takže ať si lámu hlavu jak chci, tak už bohužel nevím. Moc se mi líbí cokoliv ohledně výtvarky a pouť, ta byla moc fajn.

Jitka

PS: o svícen nesoutěžím, určitě se bude hodit někomu více, jen jsem Vám chtěla napsat, že blog moc ráda sleduji

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, Janičko,

tvůj blog sleduji už od počátku, kdy jsi ho začala psát. Ráda se v něm inspiruji, beru z něj pozitivní energii, prohlížím překrásné fotky a jedu na stejné výtvarné vlně, jako ty. Jsem ráda, že blog píšeš a těším se pokaždé, když na můj e-mail přijde avízo, že ve tvém blogu je něco nového - tvé výtvarné hrátky mne oslovují, výtvarné zážitky inspirují, přírodu miluji a tvé fotky z ní jsou fakt super. Má to jen jednu vadu - bydlíme každá na úplně jiném konci republiky :-) .
Tvoje sestřenka Hela
P.S.: svícen je krásný, ale soutěžit o něj nebudu.

Karaska řekl(a)...

Milá sestřičko...myslím, že tvůj blog dělá radost mnoha tvořivým lidem. Svícen mi dělá radost a zútulňuje bydlení už několik let. Šťastný výherce bude nadšen!

Kouzelná chalupa řekl(a)...

Dobrý večer, Jano, už nějakou dobu si říkám proč některé blogy mají stovky čtenářů a jiné jen pár. Nevím čím to je....někdo má nápadité, krásné výrobky, ale skoro nikdo o něm neví a jiný tam dává každou chvíli obyčejné věci a má tisíce čtenářů....Občas narazím na hezký a nápaditý blog úplně náhodou jako na ten Váš. Mimochodem Vaše svícny jsou nádherné a nápadité!! Klidně byste je mohla prodávat!! Ráda bych si Vás "odebírala", ale nenašla jsem nikde odkaz:-). Přeji Vám spoustu krásných nápadů a aby Vás objevilo co nejvíce lidí :-). Krásné adventní dny! ZaZa

Anonymní řekl(a)...

I Love Ms. Buri too :)

Anonymní řekl(a)...

Objavila som ťa na ceste...a s napätím som čítala zápisky z nej.
Prešla som tuším celý blog a dokonca si stiahla práce Tvojich klientov alebo žiakov, lebo ma inšpirujú a ešte aj Tvoje fotky v monochromatickom hábite a Ty ma inšpiruješ tiež:-)
Vnímam od Teba peknotu...
osbalove@gmail.com

Hoci mne sa na Slovensko neoplatí nič posielať, kvôli poštovnému!

Ilona Ř. řekl(a)...

Jé,
to je škoda, že jsem soutěž promeškala :-(
Chci se zeptat, je možné si tento svícen u Vás objednat ?
Moc mě zaujal !
Jinak Váš blog znám, před léty jsem ho i často navštěvovala, pak jste mi někam zatoulala a nyní jsem na něj zase náhodně narazila :-)
Raději si ho ukládám !
Krásné lednové dny!

Jana Burianová řekl(a)...

Ano, za 150 Kč + poštovné může být váš, napište mi na mail janaburianova@seznam.cz