pátek 11. srpna 2017

Pouť - den 27

7.7. Úryvky z deníku

... Ráno vstávám s Piou už v 5.30 a vycházím dřív než ona - jenže venku je tma - a na konci ulice nevidím na značky, nevím kudy dál. Čekám na další poutníky - jsou to "mí" Francouzi s čelovkama, tak se na ně zavěsím a kmitám za nima, abych viděla na cestu.
... Už se rozednívá, zpomaluji, Francouzi se zastavují na snídani v baru u cesty asi po 2 km. Na mě je to brzy, pokračuju dál. Míjím stan u potoka, říkám si, že je to asi J.P. - spal po dešti venku a vybral si krásný místo.
... V Arzúe snídám a dohání mě Pia. Tady se potkává Camino Frances s Camino Norte - odtud už jsem cestu do Santiaga šla před sedmi lety - ale cestu si moc nepamatuju.
... Docházíme až do Arca de Pino, spím ve stejném albergue jako před 7mi lety. Přichází sem i J.P. Nemá už peníze a hospitaliera ho  nechce nechat přespat zdarma - dávám mu na ubytování, protože jednou za čas je třeba sprcha, vyprat si věci, najíst se, vyspat se pod střechou.
... Ušla jsem 34 km, do Santiaga zbývá posledních 21.
... Mám jemně povznesenou náladu, ani mi nevadí, že v albergue spí na jednom pokoji asi 50 lidí, možná víc.
... Do Santiaga dnes došla Cathy (Američanka) a Cathy ( Australanka) - zítra se tam (?) sejdeme.









Procházet eukalyptovými lesy po dešti je osvěžující:)
Mladí kluci - i když to tak nevypadá, jeden z nich kulhá a jde vidět, že nemůže jít bolestí



albergue


Žádné komentáře: