pátek 28. července 2017

Pouť - den 19

29.6. Úryvky z deníku

... Ráno mě Arturo zve i s Eriko na snídani. Objímáme se a loučíme. Venku prší, je vítr, zima, ale i tak se těším na cestu. Je 13°C. Z extrému do extrému.
... V jednom baru u cesty potkáváme J.P. - mladého Mexičana - dál jdeme s ním - studoval IB školu v Madridu a pak v Jižní Africe. Povídáme si o škole, o systému IB ( Iternational Baccalaureate), výhodách a nevýhodách...cesta nám ubíhá pod nohama až k místu, kde je něco jako oáza - místo, kde si za dobrovolný příspěvek můžete namazat třeba chleba s medem - nebo vzít kus melounu - nebo HROZNOVÝ VÍNO:))) Dá se tu i přespat pod různými přístřešky, v zavěšených sítích - muž, co tu provozuje je Katalánec - a Mexičan, ač mluvící Španělsky, mu vůbec nerozumí. My ale pokračujeme dál - do Astorgy. A na jídlo.
... V Astorze palác od Gaudího - je v něm muzeum poutí do Santiaga - prohlížíme si ceduli a ...
potkáváme Sue s bratrem - objímáme se jako blízcí přátelé a radujeme se ze shledání - pak ale s Eriko jdeme dál. Začíná pršet, proti nám silný vítr, Eriko je hodně unavená. Mně se jde dobře, ale nechce se mi dnes jít dál samotná. Zůstávám s ní v albergue už po 20ti km.
... Je zima - ve spacáku mám na sobě to nejteplejší, co s sebou mám.


Naše gratis snídaně:)







Eriko a J.P.
















Žádné komentáře: