úterý 10. prosince 2013

Jarmark sousedský

kde jeden umí to a druhý tohle a všichni dohromady směňují třeba - pečené čaje za pravé vánoční oplatky, dětské výtvory za perníčky, nějaké ty dárky pro potěchu oka a hlavně - hodně sousedského klábosení, popíjení čaje či svařáku u ohýnku, mezitím co děti ( i někteří rodiče) v dílničce tvoří adventní věnec ze skartovaného papíru, anděla z papírových dortových ubrousků nebo veselé koule z odpadového materiálu. A to vše v malém, vesnickém, téměř rodinném provedení .
 děti si samy prodávají svoje výtvory - já nakoupila tři úžasné anděly ze samotvrdnoucí hmoty - kus za 3 Kč - no nekupte to - ještě jsem dostala bonus - hvězdičku♥
 zdobení čertovských perníčků, rozlévání čaje a kávy
 tvořivá dílna u kamen - i dospěláci se přišli ohřát
 no a nakonec jsem si "musela" udělat radost touhle adventní mísou - i když bych si ji mohla udělat sama - ale právě proto, že vím, co je to práce a co se může stát při schnutí a při výpalu - jsem ráda, že ji mám♥

Žádné komentáře: