sobota 25. srpna 2012

O čem se mluví

 - jak správně vychovávat děti. O tomhle tématu se čte, diskutuje, názory se liší. Hranice ano nebo ne? Jestli ano, tak jakým způsobem? Jestli ne, tak jak naučit děti, aby si je samy nastavovaly? Aldortová versus Prekopová s pevným objetím, učitelé versus rodiče, biomatky versus divoké sexy matky....Já myslím, že těch protipólů je třeba - ať si nakonec každý udělá svůj názor. Mám tři děti, udělala jsem spoustu chyb, ale dělala jsem, co jsem v danou chvíli uměla a cítila. Co zabíralo na jedno, míjelo se s druhým nebo třetím. Každý si neseme nějaký ten šrám od svých rodičů a je bláhové si myslet, že bychom mohli být takovými neomylnými, co nechybují a svým vlastním dětem škody nezpůsobují. Nakonec si myslím, že stejně nejvíc vychovávají děti nás, rodiče.
Tohle ovšem stojí za zhlédnutí:

http://www.youtube.com/watch?v=J_22ldtMhZc





Žádné komentáře: