čtvrtek 14. června 2012

Knížky k zamyšlení

nad životem. Ta první se odehrává v Itálii - zajímavý jazyk, styl vyprávění, sonda do života za zdmi blázince. Jenže kdoví, jestli ten pravý blázinec nežijeme v tzv. normálním světě.
 Něco málo jsem od I.M.Jirouse četla. V téhle knize na něj kdekdo vzpomíná. Mě vzalo za srdce, když jsem se dočetla, že 8 a půl roku celkem odseděl většinou v těžkým vězení ve Valdicích za pořádání undergroundového koncertu a vystupování proti tehdejšímu režimu. Až mě z toho mrazí, když čtu současně debaty o Rathovi, jak se stal "obětí spiknutí", jak by si to někteří jiní zasloužili víc, atd... Já doufám, že dojde na všechny, kdo kradou. lžou a manipulujou z pozice moci a doufám, že nám ostatním nezmizí ze života radost, i když nám někdy do smíchu není...

Žádné komentáře: