úterý 10. dubna 2012

Aktuálně

Tohle je pro řidiče autobusu Romana Smetanu za 15 000 Kč pokuty ( ty zaplatil ) a za 100 hodin veřejně prospěšných prací ....pokud je neodpracuje, bububu a za mříže (tak rozhodla Markéta Langerová, manželka Ivana Langera - to je manifestace lásky!).

Někdy se stačí ovšem ohlídnout zpátky:
Tohle je připomenutí předvolební kampaně - Velikonoce 2010 - strany parodovaly billboardy svých protivníků - pamatuju si, jak mě to mátlo a jak jsem vůbec nemohla pochopit, co a proč to vlastně dělají. Pak mě napadlo, že proto, že je to způsob, jak hlavně nemluvit o sobě. No, dost drahá zábava - byl za to někdo odsouzen k veřejně prospěšným pracem? Nevím o tom, přitom zrovna to by pro mě zábava byla -  sledovat, jak všichni z ODS a ČSSD si odpracovávají každý těch svých 100 hodin s hráběma a lopatama za hanobení svých kolegů:

   
Tohle jako další ukázka - tentokrát je původcem sama ODS a zdálo se jim to asi vtipný. Já si za ty peníze dokážu představit lepší zábavu. Možná ale slogan "Pusťte nás k vodě" je jedno z nejdůležitějších poselství našich politiků:
 



 Kdo neviděl, asi ten rok zrovna necestoval do Chorvatska - tyhle billboardy totiž byly vystaveny po cestě k moři. Modří ptáci se vystavují - no, nevím.

Doufám, že Roman Smetana za mříže nepůjde, připadá mi to absurdní!



Žádné komentáře: