čtvrtek 20. října 2011

Drátěná motanice

aneb jak nemít žádná očekávání. Myslela jsem si, že je dobrý nápad ukázat dětem, jak převést kresbu do prostoru. Koupila jsem drát. Vyzkoušela jsem si námět doma. "Nakreslit" list mi podle toho skutečného trvalo asi 5 minut. Moc lehký, říkala jsem si, ale budiž, něco ještě vymyslím pro rychlíky. Připravila jsem kamínky, že bychom mohli udrátkovat rybičku...všechno jsem dopravila do školy a těšila se.........
Do drátů se děti začaly motat, už jak je dostaly do ruky. Názorná ukázka, vysvětlování, znovu ukázka, znovu vysvětlování......nikdo nevěděl, jak na to. Ujasnila jsem si, že mluvím opravdu česky a přidala další názornou ukázku. Pomalu se někteří chytli. Holky byly zručnější než kluci, to mě překvapilo. Nakonec to přeci jen ( po dvou hodinách) docela dobře dopadlo..............................Příště nevyrábíme - malujem!


Žádné komentáře: